A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Monday, April 4, 2011

Oh Nana What's my name! hehe!


Menangis david archuleta aku tak update blog. Ngahahaha. Eh kene bagi salam. Baru blog aku ada ciri-ciri ke-Islaman. Syaitan semua lari. ngaahaha. Assalamualaikum :)
David Archuleta! Harini saya (kene ah saya, saya kan gadis, auw auw ok boleh muntah sekarang) nak kenalkan awak dengan seorang aweks cun yang comel lote ni.
Jangan risau, dia manusia, dia makan nasi. Ngengenge!

Nama dia Anis Farzana bt J Daud, She's so kind, nice, beautiful. Ala makcik tayah lah malu malu nak miskol dia soh jadi menantu. Heheheh!
Eh die cute! David Archuleta, tayah nak geleng sangat. meh sini aku tunjuk muka dia :)

Eh nanti ah. Aku banyak citer ni. ngenge! Dia ni memang cool. And semua org ada kelebihan and kekurangan kan?
Aku rasa kekurangan dia tak banyak. Eh serius! Kekurangan dia mungkin dia sensitive. Cepat marah, cepat merajuk. Ngehehe. Oh ni aku nak citer ni. Sebenarnya dia tgh merajuk ngn aku ni. Aku rasa sebab adala 2 weeks ni (2 bulan lepas ke apa ntah), internet takde, semua bende xde. Phone hilan, nak kol camne lah kan? Haha habis kene palau ngn geng bila dapat je bukak fesbuk. Oke takpa. dorang x tau phone aku hilang. Dorang xtau aku takda internet. Oke la oke lah, check notification.. Nana post: Awak jahat!!!
Huhuhu. Dah agak. ni pun mesti kes sama ngn dafinah ni. Dua budak comel ni s
uka merajuk. Aku agak diorang ni mesti marah sebab lama tak layan dorang. Tapi kan, tak bercontact, tak maksud lupa kan? Hahaha tapi nana ni dia jenis yg sensitive, so, dia mungkin fikir aku ni memang dah lupa dia. Sampai sekarang aku takut nak tegur die. Dia garang oke! Sesuai jadi guru besar tadika! ngenge! Shhh jgn bitau die! okeh!! :D Dafinah I love you. Tetibe. Oke next!

Oh lupa phone aku baru jumpa last week tapi x charge2. aku xtau masalah apa aku rasa malas nak bukak phone. Oh, sebab nana x jwb kol. oke next!

Ni lah nana nye :D

Nana! I Love youuuuuu :)



No comments:

Post a Comment