A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Sunday, April 10, 2011

HAI SAYAAAAANGGGGGGGG (dah takyah nk wat muka nak muntah. nak penyepak?)

haiiiiiii. (lagi. haha eh tak lawak shuuuu)

Okay ahhh akuu bagi cerita aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.

aku tak tau tapi yang aku tahu dalam benda yang aku kurang tahu ni aku rasa aku macam tak tahu apa apa atau dalam bahasa saintifiknya ialah symakinlamakumakinbangangseh. kalau tak tahu sila buat buat tahu sekian terima kasih.






BUKTI PERTAMA

Aku tengok cerita hantu and bila keluar hantu aku jerit. Selalunya ah kan, aku akan gelak guling2x. Adik aku pun pelik kenapa aku jerit. Apa aku makan? Sabun apa aku pakai? Apa aku belajar? (eh. hahah) apa da jadi ngn aku ni? Aku terminum kopi cicak ke ni? ke ada labah2 pergi gigit aku ni? Apa ni apa ni apa kez apa kez. Dah gelabah. apapun, aku nak puji org yg dok wat citer hantu ni ha.. Comel hantu anda. Nganga eh tak tipu. Betul ni. Tulus ikhlas dari lubuk hati yg 36.8 km dalam.



BUKTI KEDUA

Selalu sangat duduk atas sofa. Eh tak guna. Next!



BUKTI KETIGA

Aku selalu tak tau apa nak tulis. Kenapaaa niii kenapppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *semput*

dah semput. kau ah ni buat aku jerit lama2. kan dah semput.




oke aku nak tido dah. bye bye bye sayang yang kurang disayangi dan sangat ditidak sayangi eh manada. Gila aku tak sayang korang! DAH aku malas nak bye panjang2 tapi takpe lah aku sanggup berkorban untuk korang. Eh apa kau. Tulis panjang2 pun berkorban hheh! Dah bye. *terus tido krohhhhh*

No comments:

Post a Comment