A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, April 16, 2011

Percaya x aku president Puteri Islam? Tak percaya lari 59 pusing sekarang.


Hai!
eh ada orang tu cakap aku tulis emo-emo pun fun-to-read (kebende?)! ek. kembang hidung aku kau tahu. teehee! kidding. kalau mcm tu aku tulis bende emo setiap hari boleh?

Haha berkedut muka aku nanti terlebih emo!

*entri ini mungkin membuat anda muntah tapi apa aku kesah? baca je ah ngeng!*



dulu waktu zaman aku skola rendah, setiap hari rabu aku mesti bertukar jd power rangers pink. comel kan? aku rasa hari rabu adalah hari di mana aku kelihatan sgt comel. hari-hari lain tak sgt comel. cuma sgt-sgt comel ja. kah kah kah. meluat kan. aku pun meluat gak ngeng. mcm mana la korang boleh tahan baca blog budak perasan mcmni. tak faham aku. takpa. tak penting. yg tu kita bincang nnti ek.

kenapa jd power rangers pink? sbb nak pergi dating kt perpustakaan skola dgn power rangers merah la. power rangers merah kan kacak bergaya. awww. haha. cikai gila lawak kau zil. nak gelak pn rasa serba salah. oke fine. sebenarnya sbb aku ahli persatuan puteri islam. memang. memang aku sengaja jd ahli persatuan tu. org tua-tua kata apa, sediakan diri sebelum menjadi isteri CEO? ha yg tu lah. aku kan mmg minda kelas pertama punya orang? (bab ni je lah)

selama aku jd ahli persatuan puteri islam ni, byk kaedah jahitan yg aku dah belajar. kau cakap je nak jenis yg mana. jahit jelujur? jahit silang pangkah? jahit insang pari? insang cencaru? semua aku boleh buat. kemas katil pun aku pro. lepas upsr, ada gk Paris Hilton offer aku jd pereka fesyen baju pengantin dia. rilek je aku tolak. nak jadi saintis kononnya.

alahai bangang nya post kau ni zil. takpe. sebangang bangang aku takde aku sebangang anjing belakang rumah yg tak habis habis woof woof dari semalam. kau kalau tak ganggu hidup orang tak boleh kau?

p/s : Eh oh lupa aku nk beritau aku sekarang pengakap. Transformasi hebat kan? dulu puteri islam yg belajar goreng goreng cengkodok, sekarang tukar jd pengakap yg panjat pokok ngn tali.



No comments:

Post a Comment