A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, March 30, 2011

GILA GILA GILA. INI GILA.

Whole year (sangat) aku tak tulis pape kan? Ya boleh nangis depan aku sekarang. Boleh pasang lagu titanic volume maximum gak. tehee. Malas nak update ah cek. Internet slow gila anak babi :)

Nak update rini pun x tau nk tulis apa. Nothing special berlaku. Eh silap. Ada bende lah gak. Tadi ada SHOKING INTERVIEW.
citer die camnehh.

Pada suatu tengahari yang panasnya macam dlm oven mak kau nak bakar ayam, cikgu Vendary yg comel dan ayu sedang mengajar Bab 3 Sejarah, tetibe ada sorang prefect panggil nama2 org yg cikgu vendary suggest jadi prefect. Dan aku pun salah satu tuh. Tetibe prefect tu bawak masuk dewan. Wadehekk. Pekejadah meja2 ni semua nii? Demm. INTERVIEW KAH? aok interview, zil.


aku tak percaya aku tak percaya aku tak percaya C I N T A hakptuih tetibe nyanyi :P hakptuih hakptuih oke dah.

hakptuih (sudah oi) org yg interview aku due2 pompuan. Nasib baik Ya Allah terima kasih Ya Allah.. :D

Soalan Private oke. Mana boleh bitauh. Org yg pernah baca buku Melah Melia dari series 1 sampai 4 je boleh. teehee

Pass x pass? Pass x pass? Hurm. macam boley macam tak macam boleh macam tak macam boley macam tak macam boley macam tak macam boleh macam tak macam boley macam tak macam boley macam tak macam boleh macam tak macam boley macam tak macam boley macam tak macam boleh macam tak macam boley macam tak *lima puluh enam minit kemudian* macam boley macam tak oke dah penat

So, korang, doakan aku pass eh? teehee. Tapi tayah nak gelak sangat sbb ada ke org nak respect dak pendek ye tak? teehee.

k dah bye. Love you mr bean yg jd security guard aku dari tahun lepas tapi tak pernah dpt gaji. jap. esok aku bagi choki-choki. nak? teehee

No comments:

Post a Comment