A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Sunday, April 10, 2011

rain are bitch!

HUJAN BITCH HUJAN BITCH HUJAN BITCH

oke forgive me. Tak baik menyumpah ok. Masuk neraka jahanam nanti! Dah mari kita ke dapur tolong mak masak. (Nak buat saya jadi menantu? Sila miskol, teehee!)

tapi serius aku bangang. Tak tak. maksud aku aku tengah bengang. Lebih bengang dari akim yang nyanyi lagu bengang yang kurang bengang tu. hish tak terkatakata kebengangan aku yg teramat bengang ni. BENGANGNYA AKUUUU

aku bengang ngn hujan. Baru nak pergi memancing dah hujan. Kene lah tunggu sejam lagi. I hate youuuuuuuu.
Kenapaa!!!!

Ok baik saya tido eh tak maksud saya baca buku sejarah. dah bye. tak baik bengang lamalama tanpa ada background music lagu bengang.

.end of kebengangan story,

No comments:

Post a Comment