A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, January 1, 2011

susah betul nk terima kenyataan. walaupun korang dh main beratus laser kat Fahmi kitorang. tak menang jugak? aku kesian jugak sebenarnye ni.


menang dh sudah. cuti pun dh sudah. makan? pun dh sudah. makan french fries tadi.

SMK Greenroad, tu lah sekolah yg aku pergi nanti. hahahahhaha.

tahun baru dh datang. Bye Bye 2010.

Bye Bye Pandan Indah. Bye bye sekolah rendah. Bye Bye Hayley Williams. Bye Bye camy.

jadi, untuk menamatkan entri ini,

Maju lah Chealsea (kan liyana kan?) Majulah pasukan bola sepak negara, majulah kedai menjual laser. dan majulah kedai jual petai. kalau menang bola je, beli petai punye.


anyway,aku pun pelik kenape aku setiap kali nk ckp chelsea aku ckp chealsea. LOL. peminat tak setia betul.

.end of entry.

2 comments: