A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, January 29, 2011

Hi Holiday ku. duduk diamdiam. Jangan lari laju sangat.

Bila holiday menjelma,
Aku bahagia.
Hari yg menenangkan jiwa,
Di mana aku buat teh panas,
Untuk dicicah bersama biskut Hup Seng kegemaranku,

Bila holiday menjelma,
Lebih banyak berfacebook.
dari FACE THE BOOK.
Di mana bila dh sekolah tengah,
KERJA KURSUS SUMPAH BERLAMBAK.

Bila holiday menjelma,
Setiap malam melihat Sonny with a chance,
tak tidur pun tidak apaa.
Asal dapat tengok Bola.

Bila holiday menjelma,
David Villa asyik me miss kol.
namun, alangkah bahagianya
kalau dia bagi blackberry torch padaku...


Ya.aku begitu rajin membuat sajak. Tanpa permintaan cikgu Hjh. Norasiah pun aku dh buat.
Aku rasa aku ada chan dpt markah lebih exam nanti. ewah.

oh ya. perasan tak post yg tak berapa nk lepas lepas ni pendek2?
aku bukan apa, penat jadi coach chong wei. maklum, Malaysia baru memerah airmata
sbb misbun resign. xpa. aku ada. oke tak kelakar. ini ceritasedih. kau nak nangis 3 hari 2 malam pun org x heran.

tapi yg pasti esok aku balik KL berjumpa semua besties aku. SUMPAH RINDU.
tapi aku tak tau diorang rindu aku ke x. mungkin. HUHU takpa jangan nangis.

bak kata aku, (pergh) aku dah melangkah ke sekolah tengah. aku pasti sekolah tu pun akan membawa banyak kenangan nanti. yes. aku dh start sayang sekolah aku.
muahmuahhh (ya inilah cara menunjukkan kasih sayang anda pada sekolah)

Sekolah Kebangsaan Pandan Indah, you still in my kepala hotak.
Love us :)


oh. antara classmates aku kat sini adalahss:

Demi
Fazieqa
Alyanur
Cornelia
Kai Ting
Kai Ning
Aiman
Claudia
Nadia
Syanaya!
Athirah
Felicia
Syazlin
Aizatul
Stephanie
Angeline
Avanilia
Sim Sze Swan
Aaron!
Jessica
Govinraj
Bryan
Kelly
Carl
Chin
Austine
Dorothy
Jovien
Azfa
Ivan
Nash
Kimberly
Radhi
Brinald

and Dania pun ada tapi dia akan pindah ke MRSM Kuching.. gonna miss you :)


oh oh i wish you a Happy Chinese New Year,
Have a prosperous year,
and hope you got a lot of $$$.

maaf zahir batin.

k dah. bye.


2 comments: