A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, January 26, 2011

How do you wish to meet your soulmate.

How do you wish to meet your soulmate.

atau dalam bahasa orang melayu: bagaimana kau nak jumpa kekasih hati kau.

oke sebab tajuk dah guna bahasa inggeris, maka isi mesti la kena guna bahasa malaysia. baru la nmpk "gunakanlah bahasa kebangsaan kita! marilah amalkan ramai-ramai!" YEAH. tak tahu lagu tu? kau boleh pergi pindah Zimbabwe sekarang. jgn baca blog aku lg.

erm topik kari ini. pergh. gara gara lapar kali pun jadi kari. sampai malas nak tekan button delete. oke sambung kesaspenan kau tadi. topik kali ini berkaitan dengan macam mana kau nak jumpa soulmate kau?

sebab aku ada terfikir jugak. ada ke org yg berfikir untuk berjumpa soulmate secara "aku waktu tu kemalangan. kepala putus tp dpt smbung balik. tangan ptus sbelah lepas tu hilang. pastu kurang darah nak mati. lepas tu si awek derma darah. siap derma tgn sebelah jugak. lepas tu jatuh cinta. haaa..dramatis tak?"

bangang bangang bangang.


dan mungkin adakah orang yg berfikir untuk berjumpa soulmate dengan "aku banyak tulis pasal si pakwe di dlm blog. ataupun banyak buat ayat jiwang sebagai status di fesbuk (ZARUL JANGAN SEPAK AKU EK) lepastu kan lepastu kan si pakwe pun try nak cari fesbuk dan nombor tepon. lepastu deepavali berikutnya si pakwe masuk meminang."

dan mesti lah si pakwe itu adalah Farid Kamil.

ya. cukup bangang.

oh kali ni aku nak sesiapa yg baca ni comment kat sini mcm mana korang nak jumpa soulmate korang. okay?

p/s: kau jgn nak kasi cerita yg kau ank org miskin tetbe jumpa lelaki kacak kemudian dia suruh kau berlakon jd kazen dia nnt dia kasi kau duit lepastu korang saling terjatuh hati tp mcm tak bleh berterus terang plak sbb byk masalah yg akan timbul lalu disuruh berpisah oleh si atuk tua kerepot tp kerna cinta sejati ketemu kembali di lapangan terbang last-last dpt gk kawen sbb dah jumpa kazen yg sebenar. lol. mmg aku kasi penerajang on the spot ja kang! oke dah bye.

No comments:

Post a Comment