A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, January 15, 2011

Strategi manusia menaikkan SEMANGAT. ewahhhh

SMK Green Road
SMK Green Road
You are the shining star,
You help us builders of our country
till we reach the flame of victory
May we grow as one
with ourpromise and our pledge
to bring glory and honour to our school

semangat dohh

ya. jangan tekejut bila aku cakap pasal SEMANGAT.
seslim slim aku pun aku gemuk semangat. segemuk tulisan bold.

mari kita cari orang gemuk semangat selain aku.



interview pertama
danial. apa kau buat bila kau lemah semangat?
mandiiiiiii.
Ya Allah pembersihnya kau. tapi aku x fhm apa kaitan mandi dengan semangat.
takpa. lain otak lain cara.


interview kedua
adlan. apa kau buat bila kau lemah semangat? Macam mana nak upkan semangat kau?
aku luahkan perasaan
ya adlan. kau ni memang bersikap seperti cikgu sivik aku.
(adlan. aku x burukkan kau. serius tak buruk, cikgu sivik aku cun!)

AKU?
bila aku tengah BABY ARE YOU DOWN DOWN DOWN DOWN DOWN DOWNNNNNN kan kan. aku kan aku kan bila aku sedih kan sebab kan sebab kan mak aku kan terlupa kan nak belikan aku kan karipap kan aku kan sedih gila. time semangat aku tinggal dua bar je kan aku kan pergi kan bukak youtube.
Pocoyo
aku tengok Pocoyo setiap kali aku down.
serius.
Pocoyo ni banyak episode yg boleh wat kau mcm "Eh kau kalau kau budak kecik boleh kawan dengan gajah takkan aku tak boleh kawan dengan buku teks buku teks aku?"
Ya. aku x tau apa kaitan dia, mcm biasa, kau yg patut fikir.

ada satu pagi ni, aku bangun bangun je aku terus fikir pasal keje PS aku.
KENAPAAA!!!!
serabut kepala hotak. benci betul aku bila tengok kertas lukisan aku penuh dengan lukisan budak tadika yg kene hantar kat mr gilbert harini. BUDAK TADIKA. lalala. serius aku tak percaya aku yg lukis tu. setahu aku aku lukis cantik. kau suruh aku lukis ayam masak merah pun boleh. kah kah kah. tak lawak.
aku x pernah lukis cantik sekian maklum.

oke bila dh bangun tido tu aku pergi turun bawah. tetiba bukak tv ada pocoyo.
episode tu pasal seni. aku terus terasa mcm "woi kau dah form one kau tu yg bebal sangat dari dulu tak reti lukis, setakat stick figures adik aku yg baru lahir dua hari lepas pun boleh"
ya. terus semangat.

bye :)

.end of entry.



No comments:

Post a Comment