A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, January 8, 2011

Buat muka itu style. ewah.





stylo oligo coco gitu.




baca buat muka. baca buat muka. baca buat muka.

eh kenapa perlu make face? ape plak tajuk entri kali ini?

EH KAN AKU DAH TULIS DEKAT ATAS.
oke aku tau BM kau low. macam mana boleh jadi mcm ni? PONTENG KELAS CIKGU JIMI YA? eh tak baik bersangka buruk. mungkin time cekgu jimi ajar BM die tercirit di tandas blok C. Blok kelas die tandas rosak agaknya.

oke guys we'll talking about buat muka. untuk kau yg tak faham BM, bile aku google translate kan "buat muka" jadi "make face".
undersit guys? wah. terasa mcm cikgu tadika satria jaya.

buat muka

buat muka

hobi buat muka.


oke aku pasti kau dh faham semua pasal buat muka. Bagus betul. aku suka kau. Cepat belajar. Mesti Puan Nik Aziah sayang ni.

^_____^


pertandingan buat muka.

oke aku pun join. kah kah kah. aku join, aku judge. aku juara. eh tak. aku adil. aku tak mcm guru kelas kau time darjah satu. asyik Fatimah Fatimah Fatimah. ewah. bajet tau je. takpe. bajet itu style. aww.


calon pertama.
ni cousin aku. muka dia sgt menarik. LOL. sebenarnya masa ni die nk tunjukkan muka die kat Aqiff.


calon kedua.
ouh my. budak ni pun masuk? ye. die sgt berpotensi nk masuk Making Face contest. tengok dia buat muka. pergh.
(aqiff, jangan marah nanti kene jual lalalala)


calon ketiga dan keempat.
ya memang duadua memegang binatang yg same iaitu phone. yg gelak tu liyana. dia tak masuk heh. (ewah) LOL. muke aku dh direject awal-awal. serious tak reti buat muka. Kalau lapor diri nk jadi model prada ke conferm pihak prada tolong aturkan dating aku dengan doktor sakit jiwa yg bertugas di Hospitak Bahagia. siap tempah bilik. oke takmo. Calon keempat sangat berpotensi jadi model brand minyak cap kapak. kah kah kah aneb jangan marah. nanti aku rekomen kau kat agensi model cap kapak betul betul kang.

oke dh nampak sape the king of buat muka?

aku DAH siot! LOLOL (aku suka sebut lolol. dodol diketepikan sementara ya.)


aku sebagai the boss kene lah buat keputusan yg cemerlang. keputusan cemerlang menjamin masa depan yg secerah lampu dekat depan rumah aku. oke?
oke let me tell you the winner.

jeng jeng jeng jeng

haruslah Aneb!


oke memang dah tau. DODOLOL!

TAPI SATU BENDE YG KORNG MASIH BELUM TAU.
ialah....

Orang Yang Memiliki Cara duduk Terbaik..

jengs jengs jengssss





oke sebelum syabil sepak aku baik aku end of entri sekarang. bye.

.end of entry.





No comments:

Post a Comment