A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Sunday, January 9, 2011

Ciri-ciri lelaki idaman. ewah.



siapa ckp aku tomboy? berdiri sekarang!

ya. aku tau kau x pernah nmpk betapa ayunya aku berbaju kurung tahun lepas. aku gadis kot!

ya. tapi itu bukan tajuk kita harini ya puanpuan.harini kita akan belajar teknik masak air dengan betul ya puanpuan.kita nk ckp psl lelaki idaman aku. bukan kau punya okeh. kau teruskan berdiri dengan senyap. jangan potong line bila aku tgh ckp.

HAHA kene buli.
aku tau buli anak orang ni bende kejam. tapi itu hobi ke dua puluh tiga aku. sila redha.

Oke. aku nak lelaki seperti ini:

  • lelaki yg ade calculator sbb aku mls nk beli. boleh aku pinjam. HAHA
  • lelaki yg pandai naik basikal. aku tak reti naik basikal walaupun form one. boleh anda ajar.
  • lelaki yg pandai masak. aku benci memasak.
  • lelaki yg tak pandai main gitar. boleh aku bajet nanti bila aku dh expert main gitar.
  • lelaki yg suka kucing. boleh anda tolong jagakan.
  • lelaki yg sokong Man. U sbb aku sokong Chelsea. suke sgt aku bila tengok peminat MU menangis sbb kalah dengan Chelsea. HAHA
  • lelaki yg rajin belanja aku makan. save duit aku.
  • lelaki yg tak selalu silentkan phone. (aku tak tahu kenapa hahaha)
  • lelaki yg rajin kutuk Miley Cyrus. boleh tumpang sekaki.
  • lelaki yg minat Lady Gaga. oke itu tipu. saje nk cukupkan sepuluh.

mempunyai ciri-ciri seperti diatas? sila miskol 1-300-888-333 untuk memesan pizza domino's untuk saya. lepastu hantar ek. bye.







oh ya. ada tak lelaki yg sama species mcm ni? kalau ada aku nk masuk minang sekarang. oke dah. bai.

.end of entry,


1 comment: