A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Tuesday, December 28, 2010

I really miss you.

flight : 29 December, 9 a.m.

wtf is that? my flight. to Kuching. where I miss a lot. but...hurm. i love Pandan Indah more..
yeah. im gonna leave my friends here. Im gonna start new live, without sir azerai, sir mas, cekgu jimi...Skak. and all my friends. cousins (hey mesti boleh jumpe selalu) wuahahhh. Dah sebulan lebih tak g sekolah. serious aku rindu gila nak mati. -..-

memang ah fesbuk adaa. phone pun adaa. tapi same ke mcm mana kita lepak kat dlm kelas dulu? buat kecoh mcm dulu? pastu ustazah masuk marah pengawas pengawas. sampai ckp : "tengok lah nanti! takdek sekor pun dpt lima A". aku rindu gila time tu. :')

wuahhahaha.. kene marah pun kenangan indahkan? kene marah same2, WWC? kan?

yg paling aku rindu, 2 November. pagi tu kite buat jamuan kann? that is the sengetest party ever! Gomo Kelate Gomo, cekgu Jimi! XD

2 November, 2 petang, 18 org ahli Skak berkumpul depan skolah. naik rapidKL. g mane? Pavi! kite tengok wayang kan Sayang-Sayang sekalian? hey. betul. belum pernah aku panggil lelaki2 sayang. wuahahah. heyy. panggil sayang bukan maksud suka. memang ah sayang. bestfriend tuuu.

the best moment in my life, aku dpt result. 11/11. pagi tu, cikgu azerai dpt msg dari cekgu mas. list budak dpt lima A. aku gelabah gila. 19 org je dpt? aku? haha. firstly, cikgu azerai ckp aku dpt. aku dh siap nangis oke. pastu tetibe cekgu azerai nangis2 ckp "zil..sebenarnya awk tak dpt. sy terbaca nama awk..tapi sebenarnya yg tulis kat sini : zil ade satu B.." aku gelabah. nangis kot. hahahahah. anyway, aku redha. aku dh set awal awal x yah nak ambik kire sgt. sbb aku mmg dh mimpi dpt 4A1B. wuahahah. 45 saat sebelum nama aku diumumkan, sabil dpt mesej. list org dpt 5A. kan kitorang duduk dekat2.. kitorang kecoh. aku tak percaya langsung ade nama aku kt situ. serious. aku tak percaya. aku dh serik kene tipu wehh. hehehe. last last..

"Zil Hayatul Arina binti Mohd Razip..4A..." Aku senyum, tapi bile tengok betul2 slip tu... 5A dol! woahhhhh. "1 A.,," Aku salam cekgu pastu aku terus peluk cekgu azerai. aku betul2 terkejut. Thank you sangat2 kat cekgu 2 yg dh ajar aku. aku x tau nk ckp ape ni. huh. that is the best moment..aku dpt rasa mcm mane dpt 4A, 5A pun samee.. :D

and the last day, graduation day.... itu ah last day aku betul2 ngn geng2 aku. fuhhh. sedih gila nk mati.. tapi bila semua org dh blah, geng kitorang pergi padang. dengan tepung dan telur di tangan. cool! hahah. kitorang + syazani +syahid! sangat besttttttt! habistu, kitorang g KFC.. zarul belanja KFC. bajet je dough. kuikuikui. anyway, tengs. ^_^

Skak, 6Amanah.. kite memang senget. kekalkan kesengetan anda. fesbuk fesbuk selalu ^_^

so, sebelum aku nangis ni, aku nk blah dulu. esok flight aku awal. so, kene tido awal. gotta go.

i love you SKAK!!!

.end of emo and lots of memories entry.



No comments:

Post a Comment