A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, June 15, 2011

keputusan exam yang tak style.


dapat kertas:

dengar orang lain dpt markah GILA tinggi
:

dengar mama membebel

itu lah rutin harian aku lepas dpt paper paper balik. result aku kurang baik. tak memuaskan. dan ada unsur-unsur kebodohan. banyak gila careless wo! daripada dpt A jadi B wo! so, jgn harap nk dpt top 10 la!

aku insaf belajar last minute weh. aku serius. tapi result aku nasib baik takde gagal. lulus. hoyeah. boleh tepuk tangan. nk tau result aku yg tak style tu?

Seni: 77
Geo: 83
BM:86
BI: 82
Agm: 100
MT: 85
Sivik: 87


entah aku tak ingat yg lain.

oh, kalau nk dibandingankan dgn aaron, budak paling pandai dlm kelas,

mt: 98
Sc: 98
KH: 97

serius aku gila dgn result aku kali neh.



Featured at Tumblr’s Funniest Posts


aku takde mood nk tulis panjang2. jgn marah eh. dah bye.




No comments:

Post a Comment