A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Thursday, June 16, 2011

Aku pun naklah!





As-salam. Harini aku bersemangat nk post sesuatu. Jadi korang kene lah bersemangat membaceeeee.

jap, aku bukan nak selalu sangat pakai shawl ala hana tajima ni. tak pro. ni sekadar testing.
ala, mcm kau tak pernah gedik :P




Aku pun nak belit mcm korang boleh?

bak kata kakshikin ni hijab selekeh. ye lah, ada org reti, ada org tak reti kan?


jadi aku pun dok cari tutorial yg boleh membantu.

aku letak shawl atas kepala. right shorter left longer. aku adjutst lah nak bentuk macam mana atas kepala. lepastu letak jarum peniti. so that the shawl can't
move.
after fix your hijab's position, buatlah apa kau nak. haha. kalau bab pin bawah dagu, aku tinggalkan space. Why you should kill yourself? kau perlu bernafas!

Lepastu janganlah biar banyak sangat lapisan kau buat. Macam pocong.
tak yah lapis lapis. senang. kah kah,

And lastly, you can't see your right and left right? With your hijab selekeh, you can't cross the road. area pipi tu kau lipat sikit dan clip kan. kan banyak jual klip tudung?




sekarang boleh bajet hot.





jadi korang rasa ni hijab selekeh atau hijab kemas?


ni first time aku try so jangan ngutuk ek. wassalam.

2 comments: