A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Friday, June 10, 2011

Bila boring di atas sofa...

Salam. Jika anda fikir semua crackers berkhasiat, fikir semula. Cracker Jacob mengandungi ah kau melalut. Ok la disebabkan aku tengah boring, aku citer citer la ape yg aku berangan tadi.

Babak pertama:
Kakshikin tengah kopek bawang. lagi. Memang la. Kan nak kenduri. Habis tu nak masak pakai apa? shampoo camy? tapi kali ni sebab dah kene marah ngn mama dia dia kopek di dapur. bukan di ruang tamu, ye aku rasa nk sujud syukur je tadi. Alhamdulillah Alhamdulillah. Tiba-tiba aku terfikir, besar nanti, kan best buat bussiness yg org tak pernah buat lagi. Based on onions, aku terfikir nak hasilkan banyak product berasaskan bawang. Coklet perise bawang? eye shadow perisa bawang? lip gloss perisa bawang? softlan perise bawang? amacam? takde org buat lg kan?

Babak kedua:
Tetibe kat TV keluar lagu linkin park. Jadi idea pun datang beraya lagi. tok tok tok. Kau tak hingin nk tubuhkan band ke? best wo. femez wo. ha'ah eh. oke la lupakan idea nk jadi bisnes woman. kita bukak band. jap.cari nama yg sesuai. Paraless. ok lah tu oh oh oh?

Babak ketiga:
tengok MTV Movie Award 2011 lagi. justin bieber menang part best jaw ah apebende ntah. alalalala kalau dh nmpak muke justin bieber ape lagi? berangan jadi girlfriend dia ah! Baby baby baby ohhhh. Hahahaha eh tak baik oh. tak layak tak layak. jadi aku pun mengambil keputusan untuk letak jawatan menjadi gf dia. aku jadi stylist dia je. aku potong rambut die suka hati aku. haha ok beliebers jangan marah. ini versi gurau. saya sayang justin bieber.


Babak empat:
tak sempat nak berbabak sebab aku tertido. penat berangan. takpe jgn risau. s
aya gay saya okay



eh. esok kaklong tunang. Yeah. ape yg paling aku suka bila ada org tunang dan kawin, aku boleh makan segala makanan yg ada kat dulang hantaran. oke dah habes membebel. bye!

No comments:

Post a Comment