A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, June 1, 2011

Kacang lupakan kulit betul! mencik! mencik!

haiiii zil the superstar in the haussss JLO pun in the haussss

ok takyah nak in the house sangat sebab aku tengah lapar. Lapar kau tahu! Lapar! Lapar! Lapar! (aku tulis dengan cara dramatic kau baca dramatic gak ah! oke? bestfriend forever yahh?)

Harini aku nak share ngn korg cerita pasal satu anak dara ni. Memang lah dah lama tak jumpa! Takkan dah jadi kacang lupakan kulit neh? mencik! mencik! Nama anak dara yg aku mencik! mencik! ni Nur Camelia. Kitorang semua panggil dia camy. Camy persian cat yg kitorg bela sejak dia 3 bulan. Sekarang dah nak masuk 10 bulan. Ye. memang dah gatal nk kawen. Disebabkan kitorg masih tak bagi restu nak kawin, dia memberontak tanak main ngn org.

Cubaan pertama nak main ngan camy seperti dulu (ewah touching awww!)
aku letak tangan atas bulu dia. No feedback. Aku letak tangan atas kepala. Dia pandang aku dengan muka mcm abang rela kat sekolah aku. garang siot. sakit jantung aku tengok. Ok dah tahap kritikal kepelikan anak dara sorang ni. Jadi aku pun masuk bilik main tumblr tanda berputus asa.

Cubaan kedua mendekati camy
Aku jalan pergi kat dia. Dia baring. Aku letak tangan kat atas kepala dia. Dia parking gigi dia kat tangan aku. Berdarah. Aku try letak lagi. package tangan dah gigi singgah atas tangan. Makin berdarah. Fakyu dalam hati tanda menyampah.

Cubaan ketiga menjinakkan camy
Dia duduk bawah meja. Aku ambil kertas bulatkan jadi bola, try main ngn dia. Dia main. Oke dah jinak. Aku landing kan tangan aku kat dagu dia. NGAP! kene gigit. darah lagi. penat aku tengok darah. tanda menyampah ngn camy, aku jentik telinga dia lepas tu jerit "miau" dengan nada adik baru jatuh kan ticket konsert taylor swift kepunyaan sendiri. Lepastu terus lari ke atas tunjuk kat mama tangan yg berdarah.


dengan tangan yg berdarah aku nyanyi lagu P Ramlee yg "dimana kan ku cari ganti" tu. Aku touching siot. Kucing lupa tuan. Mangkuk lupa sup. Periuk lupa nasi. mencik!

korang jangan nangis, Aku takpape. Alololololo hakptuih perasan menjadi-jadi. Kena minum Jusmate 5 ni :P


Dahlah nak touching tepi tingkap sorang-sorang. Bye

No comments:

Post a Comment