A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, June 11, 2011

7 perkara aku tak puas hati.


1. Bila cikgu panggil nama aku..
Zil Hayatul. cikgu panggil.

semua pandang.

aku tau kau pun geram bila semua org pandang kau mcm kau tak pakai baju.

tolonglah



2. Bila tengok cerita lawak bersama mama
okay contohnya macam aku tgk cerita Sonny with a chance ngn mama.

aku:
mama:

Dear mama, tolonglah gelak sekali sekala kalau tgk sonny with a chance. bahaahha XD



3. Org merokok sebelah aku.

bau rokok umpama bau belakang tandas kau tau tak. Ye. Belia benci rokok! Belia benci rokok. aku ada plan B kalau org merokok sebelah aku. Aku akan...

batuk kuat2 tepi org tu kasi diorg rasa mcm "aku masih muda. aku taknak membunuh! mari berhenti merokok!" aku ada banyak sifat mahmudahkan kan? Tepuk tangan!


4. Bila ada kawan ckp yg ada org suka aku tapi takmo bagitau.

sebagai contoh yg tak pernah terjadi kat aku (sumpah tipu abahahah)

aku jalan2 kat koridor tepi kelas, lepastu ada minah datang, bisik kat aku:
"weh ada org suka kau"



aku macam.. hah? siapa budak malang yg akan direject seawal tiga saat sebelum dia confess tu?


"rahsia lerr"



hambek kau hahha




5. Bila aku jadi ala-ala James Bond dlm keter...

contohnya, mama ngn abah singgah bank. Oleh kerana kaki aku terlalu berat nk melangkah masuk bank, aku pun duduk je kat dlm keter. Dan bila time lagu kegemaran aku, aku jadi mcm:


dan oleh sbb kereta aku tidak terlalu tinted, org luar nampak

dengan kepantasan Boboi Boy kuasa 3 aku terus jalankan misi..
menyelamatkan maruah diri.


eh dah sampai nombor berapa? ohh

6. Bila kertas ujian sampai ke tangan.

Bila gagal dan dpt markah terendah di dlm kelas:


Bila dpt markah rendah tapi tak serendah yg disangka

Bila gagal. Bersama geng.

Bila tak pernah pass ujian yg senang.

Ehhh lulus!

Bila dapat markah tertinggi dlm kelas:

Bila bestfren dpt markah terterer!

Bila musuh dpt markah TERTINGGI



7. Bila dah habis idea
bila dah habis idea aku kene sepak ngn org yg tengah membaca ni. CABUT!

3 comments: