A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Tuesday, June 7, 2011

disebabkan kekurangan idea penulis tidak mengemukakan tajuk hakptuih gila panjang tajuk kau zil

aku tengah tak puas hati ni!
(macam biasa, aku time susah je cari blog, kalau senang aku mana main blog ni alalalala)
bertambah tak puas hati bila aqiff post kat wall aku :
"blog ni teramat sakai" berserta dengan link blog aku.
aku macam:
jadi apa pendapat korang?
-_-

lepastu aku jadi:

--_-- << ---really bitch, really?

alalalala sejak bila aku hot baran neh? jadi dengan lafaz bismillah aku pun bukak wall aqiff.
aku tulis:
sesakai sakai pun kau femesken dengan megepostkan kat wall aku? haha lepas ni aku boleh tukar tajuk : sakai itu style. kau nak?









jadi apa pendapat korang?

Kucuba dan terus mencuba
Mencapai suria
Walau membakar jiwa
Walau aku dihina
Namun aku tetap aku

Derita oh derita
Engkau di mana-mana
Walaupun jauh aku berlari
Mahupun berdiam diri
Namun indah mimpi dari realiti
Hidupku tanpa arah
Bagaikan layang-layang
Terputus talinya

nah hambek lirik lagu alleycat aku kasi. memang takde motif. sengaja kasi entri nampak panjang siket. alalalala mcm kau tak pernah buat. membuahkan manggis kan? eh tetiba teringin makan manggis. demn. aku nak mintak manggis kat kaklong ah. bye bye bye!

.end of entry.

No comments:

Post a Comment