A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Friday, June 17, 2011

Cartoon yg paling dibenci oleh orang yg berumur 12 tahun ke atas

Masa aku kecik, cartoon yg paling aku CINTA ewah haha, teletubbies!
mmg kalau boleh 5kali sehari aku nk tengok.

aku ada semua CD cetak rompak cap teletubbies kat rumah dulu. mmg babysitter aku takde chan nk layan sinetron time tu.

image


masa muda2 dulu manada aku nyanyi lagu mcm "dance on floor" ke, "back to december" ke. Dulu theme song lagu teletubbies jugak yg dpt ranking tertinggi dlm buku tiga lima aku!

"Drinky Winky, Dipsy, Taataa, Ho"
sambil sep perut ngn yuki. Hehe.

Itu cartoon yg aku suka.

Cartoon yg aku benci?

Dora the Explorer ah!

tau kenapa? sbb kita kene berfikir!


Contoh pertama:
dora takboleh merentasi salji yang menggunung untuk sampai ke jalan abdul razak.
jadi dia suruh kita pilih benda apa dia patut pakai.
disebabkan aku memang bodoh dari dulu lg, aku mengambil masa tiga jam setengah untuk fikir.


contoh kedua:
bila dora sesat dan tak tau nak pergi mana dah.
tak habes2 menyusahkan orang. macam mana nk jd isteri org ni?
Featured at Tumblr’s Funniest Posts


Contoh ketiga:
Bila swiper nak curi barang.. dan aku lak yg memekak swiper don't swiping.



jadi tulah antara sebab2 yg menyebabkan aku jadi benci.

sepatutnya time kecik kita kene bagi budak rest cukup2 sebab besar nanti budak akan berhempas pulas belajar. kan? :P

dahlah sebelum aku kene headshot dari kau baik aku blah. Wassalam~

No comments:

Post a Comment