A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, March 5, 2011

Main ting ting untuk awet muda.





Echak! setelah seminggu aku cuti tanpa gaji tulis karangan fakta kat belog ni baru harini aku apdate. bukan apa. busy teramat punyalah susah nak ajar torres buat sepakan senget. tak paham aku. Torres, awat hang susah sangat nak faham konsep "Senget itu style" ? Blahh kau torres. xyah baca blog aku.

boo boo. ni dah perasan tahap-mati-sebab-cikgu-tanya-645890274788x82983792=?-dan-kau-tak-boleh-pakai-calculator-atau-menggunakan-pen-dan-kertas. boo boo. boo boo.

kk. cukuplah boo untuk harini. sebenarnya aku baru lepas pre-mid-term test, so, aku mendisiplinkan diri untuk x membuka fesbuk dan belog. kdg2 bila biar blog lama x update pun terasa style. ewah cak cak.

Test? haa. test pertama dlm sekolah menengah. aku punyalah struggle habis habisan.
Balik sekolah, ambik buku, baca, buat nota, sampai kol 3-4 pg. bangun, hadap buku sampai kul 12. Dalam kete, hadap buku lagi. sampai sekolah pun aku dok diam2 kat belakang hadap buku. ok part sekolah aku tipu. aku kalau dah ngn geng xde maknanya aku nak rajin. wakakaka.
Next week ialah masanya untuk 1A menadah telinga dengar cikgu membebel.
Bayangkan, Science, 9 org jek dpt A. 9/40 people.
3 org fail. Siapa x kecut dowh? Kelas pertama pun sampai 3 fail?
The sheet's shit.
--__--
BM? 5 org jek A. wakakaka. (ya mari kita gelak. mari kita mari kita)
Cofirm aku dpt B.
Oke aku taknak fikir. silap haribulan laptop pun aku makan sbb frust.

Untuk menenangkan hati, mari kita tatap muka budak ayu ni. sejuk mata dok? wakakaka.


Nuramelia Dafinah binti Kushaini.
Almost 13
Hobi : Pakai Sunblock.
Sangat menyayangi haiwan. lipas pun dia ckp comel.
makwe justin bieber.
Tapi kalau makcik2 berminat nak jadikan dia menantu boleh belanja sy mamee.
ngeh ngeh ngeh.


Dafinah x saya? ngeh ngeh ngeh.


awat? hang terpikat ka? ;)

keayuan gadis melayu.

Makwe Justin Bieber wo! XD

Hamboihh. busy no :D

echak!




konsep muka tebal. heh, zarul? wakakaka




Nuramelia Dafinah! To be your friend is the best thing ever. Sorry for everything.
Terima Kasih Daun Keladi. XD

I love you pontianak rumah hantu cikgu mas 2010!





oh. aku tak tau kenapa aku tulis tajuk mcm tu. tetibe tangan teringin nak tulis. ngeh ngeh ngeh.
oke dah, bye.

No comments:

Post a Comment