A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Friday, February 25, 2011

Sanggup kau jadi cikgu?

Aku tak paham macam mana mak aku boleh sabar mengajar budak peralihan.
Kelas Peralihan is the class yang kebanyakan tak reti baca.
So, aku sangat suka baca buku latihan diorang. TAU SIK PAHAL?



Kau akan dapati bila mak aku (cikgu dia) suruh dia tulis "mandatori", dia akan tulis "manjatoling".
Ejaan yang paling bagus sayangku. kah kah kah.

and tangan kau akan gatal tulis catatan "kau ni takyah sekolah ah weh" kat bawah kerja dia sebab kau baca ayat dia. "Kita harus membantu jiran-jiran kita agar kita dapat membantu mereka bergotong-royong"
sumpah kewl sayangku! huahuahua

ataupun kau memang tulis "PEMBETULANN PALAK LUTUT KAU" kat bahagian pembetulan dia. Di mana dia buat pembetulan untuk perkataan "sekolah" dan kau akan tengok dia tulis macam neh:

  1. sekolah
  2. segolah
  3. segolah
  4. segolah
  5. segolah

ada jugak aku goreng kau jadi patty mekdi aku.

Tu ah kan. macam mana lah kalau kau yg jadi cikgu budak2 tuh.
Kalau aku, memang HANCUR LAGI budak tu.
Aku akan gelak guling2 setiap kali nak menanda buku dorang. kau sanggup? Kang squidward sebelah rumah marah aku lepastu cakap kotak ketawa aku rosak lepas tu aku takut nakgelakso aku tak gelak 24 hours tapi tetibe aku tak dapat gelak tapi bila squidword ckp yg die tipu aku terus gelak guling2. Kau nak aku jadi macamtu? Kang takda kau nak baca entri baru. kalau entr baru pu semua aku tulis nota geografi aku. Nak kau?
kah kah kah. dah lah. bye!

.end of entry.




No comments:

Post a Comment