A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Thursday, March 17, 2011

I need space.

bila kepala hotak berserabut,

muka dah tak macam dulu
perut dah tak macam dulu
blog lagi ah tak macam dulu
memang semua tak macam dulu.

I need space. It's not that easy to forget these. It's not that easy to smile. It's not easy to eat. Eh? Haa. tu tipu.
Dah dua minggu aku asyik takde mood. Sebab satu masalah yg sama.
Geng pun aku tak layan. Cousin p
un aku tak layan.
Pokok cili depn rumah pun aku tak siram. Mati aku kene pancung ngn yuki lepas dia balik nanti.

You know what?

Sometimes I feel there's no reason to live. Aku nak je ambil penyakit orang. sebab aku tak reti nak hidup. buat apa nak hidup? Baik bagi peluang dekat orang yg semua orang sayang hidup lama kan? Aha. takde siapa sayang aku. so, tak perlu nak "hidup-kita-cuma-sekali-so-kita-enjoy" sangat.

Tengah cuti pun tetap tak happy. tak terasa pun cuti tengah pecut. Masa macam slow je..

Aha. korang baca entri ni pun rasa ak tido semacam. Ngahahah. Semua tak sayang aku. Dah, bye.

p/s: Ouh. Facebook acount deactive. Takda guna berfesbuk. Takda orang sayang. muahahahah.







2 comments: