A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, March 9, 2011

Teknik (hah?) Makan Durian Dengan Betul.



Memang kita tak boleh makan durian. Itu yang betul. Ngeh ngeh ngeh.

Ada jugak pakcik jual durian sebelah pharmacy tu pergi baling bakul durian dia kat aku karang.
"lu kalau tarak makan oh, tutup itu mulut leh. Tarak perlu itu banyak cakap. Habis lingkup gua punya bussiness. Mati gua tarak duit mau makan itu nasi"

Sorry uncle. Suddenly so lihai. ngeh ngeh ngeh.

lihai tuh adalah satu perkataan yang mempunyai lima huruf, dua suku kata, satu perkataan, bermula dari h, berakhir dengan i, ada satu makna: pandai. dan ke-satu-malaysia-an. bahasa cina doh. Maju dok? :p
Itu belum lg kau dengar aku ber-ni hao ma! kuang kuang kuang.

Results for last week test? Wakakaka. I already got 8 of 11 papers. So far, 7A 1B.
ok lah oh? sikda lah teruk and the same time sikda lah bagus. oh?
Mari kita tunggu paper Geo ngn PK.

Dah malas ku mok fikir aieh. Huahahaaha. Memeningkan palak jak.
Bait karaoke lagu Reason Is You oh?

"Kamu ni apa masalah kamu? Kenapa susah sangat dapat markah tinggi?"

"Im not a perfect person, theres many things i wish i didn't do.
But i continue learning,
I never meant to do those things to youuu
And so I have to say before I gooooooo

And I just want you to knoww. I've found a reason for me...
To change who I used to be..
A reason to start over newww..
And the reason is youuu."

LOL. apakah. nyanyi sampai ke chorus -.-

Dohh. Disebabkan aku dah nyanyi lagu ni sekali, dua ribu setengah kali aku asyik nak buka mulut.
Demam Simple Plan balit.



dah. bye. See you tommorow (lah kot) lalalala. bye.

gambar bye. (heh?)








No comments:

Post a Comment