A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Sunday, November 25, 2012

Zil yang serabai.

Aku rasa last aku promote blog aku masa jah enam. Tu pun promote dekat kawan2 terdekat je. Lepastu lekat link blog kat dinding fesbuk dengan harapan ada la orang nak follow blog cikai aku ni. Tapi tu dulu. Sekarang aku tak nak ramai sangat tau kewujudan blog aku ni. Dahlah aku buat blog ni dari darjah lima (tak silap aku la) kalau tgk entri yangaku buat masa aku muda muda dulu, pergh kalau badan aku muat masuk toilet bowl, dah lama aku flush badan aku ni. Malu tahap dewa la katakan. Tapi serious. Kalau boleh aku taknak la mana mana yang rapat dgn aku dok stalk blog aku. Kalau diorang pergi sebarkan link blog aku ni tak ke naya? Dahlah aku banyak kutuk orang. Banyak entri perasan comel pulak tu. Dahlah blog serabai semacam. Takde blink blink butterfly yang selalu kat blog pompuan lain. Takde unsur kewanitaan langsung. Dengan itu janganlah korang sebarkan link aku ek (ini valid untuk orang yang jumpa aku hari hari saja). Yang tak berapa nak kenal tu, jemputla follow eh. Aku bukan apa. Mana tau kalau mana mana anak raja dah berkenan dengan aku yang ayu ni (ayu lah jugak) kalau jumpa blog serabai aku ni takke bala namanya?

No comments:

Post a Comment