A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, February 23, 2011

Camy ada scandal?


hambik kau. nampak title terus mata kau macam nak melompat kat entri aku. shuh shuh. jangan dekat sangat. Kepada yang masih blurr dan memang tak tau menahu pasal Camy, camy kucing persian aku. Colour Grey. Makan Wellness Core. Berak lepas Maghrib. eh. kah kah kah.

Oh lupa pulak aku tengah cakap pasal scandal camy. Sebenarnya aku nak tulis sandal. tapi da tulis "scandal" terasa style pulok. malas nak backspace. kah kah kah.

CAMY ADA SANDAL?

tak lah aku tipu sunat je.

aku takde bende nak tulis. Yo lah. mana tau kau rindu aku kau bukak blog aku kau tengok takdek entri baru, kang kau nangis tiga hari dua malam. kang siapa yang susah? Blog aku gak yang susah.

*kasut terpelanting kat muka*

.end of mintak makan kasut entry.


No comments:

Post a Comment