A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Sunday, February 20, 2011

Semangat Tak Aku

"ori kerrrrr?? Jangan curi yerr"
"entahlahh. err err. ok"
"ori kerrrrr?? Jangan curi yerr"
"entahlahh. err err. ok"
"ori kerrrrr?? Jangan curi yerr"
"entahlahh. err err. ok"
"ori kerrrrr?? Jangan curi yerr"
"entahlahh. err err. ok"
"ori kerrr? jangan buli yerr"
"ori lah kut. buli? mana sesat ni? takdek dalam skrip pun?

itu lah dia dialogue aku ngn adik aku tadi. yg asyik menanya tu adik aku. entah knp tetibe dia lak jadi paparazzil. yg prihatin menjawab tu aku ler.

kepada yg masih blurr tak tau apa bende yg aku tulis kan ni, ni adalah semangat patriotik kami. kitorang ni ada semangat suka ikut iklan. takkan kau tak tau iklan "cetak rompak adalah sama seperti mencuri" lepastu ada geng budak tu menjerit sama2 "Ori kerrr? Jangan curiii yerr"

haaa, tu lah motif aku tulis. dah. bye.

.end of entry.


No comments:

Post a Comment