A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, September 4, 2010

SBP pilihan~

salam.

oke. aku baru lepas bukak www.moe.gov.my
aku click SBP Tingkatan 1. then, aku bukak pilihan-pilihan skolah dia.
tau tak skolah ape yg aku highlight?

~jeng-jeng-jeng~


SM Sains Kuching
SM Sains Selangor

hesh. lex ar. aku highlight je. belum apply pun. yg aku dah apply Kolej Yayasan Saad yg langsung aku xde keinginan nak masuk. ntah~dlm fikiran aku duduk dekat ngn family aku (kuching)
lebih kawaii~

tapi bak kata incik cikgu. duduk kat asrama ni best gila. "we can manage our live ourselves"
hurm... kata2 cikgu azerai mmg menge-upkan semangat aku nak masuk asrama.

oke fine. aku tak kisah lah aku dekat mana pun. asalkan aku belajar dan boleh mencapai cita2 aku tuh.

first step. 5A UPSR. yes. tengah belajar la ni. bukak blog kejap jah.

iyh.. tetiba aku fikir scene lepas UPSR. haha. perkataan tak boleh bla. "scene"
iyh.. kawaii-nya~!
dpt super extra main2 dlm mase 3 bulan tuh.
pastu masuk skola berusaha balik.
keh-keh-keh.

Dlm masa 17+3 hari ni, aku perlu control pembukaan fb aku,
peng-update-tan blog aku,
dan yg paling penting, solat aku.
eh, yg solat tu bukan control kasi sikit. kene control kasi cukup. adeh. pemahaman anda fail lah.

hesh. mlas lah nak raya. kali ni, aku set satu je mood berasaskan assunah
raya.. kui3.

mestilah makan. kalau cik zil hayatul arina binti mohd razip tak makan banyak masa hari raya tu mmg cik zil ni ade sakit pape. baik check up~!

then, setiap kali mak aku kuar rumah nak beraya, aku plak dtg ke dlm buku nak beraya. aku tak mintak duit raya tapi ilmu raya. wah. tak sangka aku ni jadi seorang yg sangat tak ilmiah bila nak UPSR ni.

okelah. aku nak sambung tidur, eh, maksud aku tidu lepas blaja. hehe~

babai..

jap. sebelum aku chao aku nak ckp yg...

aku nak makan murtabak martabat.

Daf~belanja la I !

.end of entry.

No comments:

Post a Comment