A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Monday, September 6, 2010

im in the 5-stars prison~

assalamualaikum.

sorilah gua x update lame.. gua kat dlm penjara ni. penjara yg penuh buku.. argh~

ni nak update pun sebab rindu blog senget gua ni. YM, FB..lama x bukak. :(

tapi aku mesti berjihad untuk UPSR! berjihadlah zil berjihadlah zil. cube anda baYangkan anda dpt
slip UPSR pastu anda jerit sebab 5A terpampang kat situ. pastu anda bayangkan pulak anda hanya dpt 4A1B padahal anda mmg betul2 nakkan 5A tu. erk.. ngeri giler.

tu lah. lepas bayangkan bende2 ni aku terus rasa nak blaja. ye lah. bye. sori ek sbb aku tak on YM ngn FB aku. aku kan dlm penjara lima bintang. kui-kui-kui. kesian~

bye. ouh. raya nak dekat. i want to say sorry for what i've doe wrong. even its not wrong. please forgive me. bye!

No comments:

Post a Comment