A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Friday, September 24, 2010

merdeka versi dajah enam.

assalamualaikum!

UPSR is over. andd~RAYA is still around! gagaga.
nak tanyer pasal UPSR? overoll, boleylaa. cume boleh sebut perkataan "senang"
sebab tak sesusah yg disangka.

apa yg aku bayangkan untuk UPSR ialah soalan-soalan yg tak boleh jawab..
tapi bile dah UPSR dah. aku boleh jawb semua soalan.
then, aku pegi ckp : UPSR kali ni senang.
Liyana:mulutt!
pastu Proffesor Doktor Datuk Nurul Nadia yg sedang menambah ketinggian cm demi cm
pun bersuara "senang pun tak semestinya awk dpt 5A"
alah. menyesal ckp macam tu. bukan maksud sy mcm tuh. maksud sy dia tak sesusah yg sy sangka mcm tak boleh buat langsung. haduii.. oke. itu kesalahan tatabahasa yg ke dua ribu setengah.
kire moral of the story: susun ayat dan rujuk kamus dewan sebelum mengeluarkn kata2.

pemahaman: semua boleh jawab kecuali 2 hingga 4 soalan yg tidak tahu
penulisan : banyak isi dalam satu perenggan, tapi perenggan sikit. argh. ayat betul ke? macam shit sbb tak sempat check. tu la yg rasa nak mati takut B yg bakal didapati tu Penulisan.
Mathematics: oke.
Bahasa Inggeris: paper two depends. aku buat mcm biasa. depends on pemeriksa dia sape. kalau dpt yg cerewet.. matii =.="
science: average. 50-50 senang susah.

dh dh! tutup cerita UPSR. kan abes?
_______________________________________________

duit raya? sikit jah. dlm 120 hengget je. boleh beli horlicks buat stock untuk puasa.. ye ah, kalau yuki malas nak sahur aku buatkan dia ho ho ho horlicks. haha. tak habis2 menyakat iklan ho ho ho tu.
hohoho.

lepas UPSR, boley lah beraya sakan. tapi geng aku kene wat UPSRA plak. huh. sabar ye.
Andd. Good Luck. buat betul2. jgn frust sgt. lepas tuh, kite merdeka habis! heheh.

auuu. aku x tau nak tulis ape dah.
dah lah. aku nak cari layout untuk belog senget aku ni. dah comot dh. oke bye.
untuk Ashley Cole yg slalu dtg tengok blog aku, makseh.
untuk Hayley Willian yg slalu check ada entry baru ke tak, makseh sangat.
dan juga. kepada david villa yg tak putus putus hantar mesej "belog anda senget lah"
sori sbb takde kredit aku nak balas "terima kasih dan harap anda dpt membuat sepakan senget lebih baik dari haritu. gagaga.

No comments:

Post a Comment