A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Monday, June 10, 2013

pain changes people. kan?

Two years ago, I still cry setiap kali balik kuching sbb... Rindu kucing je pun. 
Tak. Korg x fhm.
How does it feels, raising a cute little persian cat smpai besar lps tu kena tinggalkan dia

But that is two years ago, you can't judge me by my past

Skrg sikit pun aku tak heran dgn kucing2 aku kat sana.
Why? Sbb setiap kali aku balik sana sikit pun aku x main dgn diorg. Aku takut aku sedih kalau balik nanti..

Sama jugak kalau dgn danish
A day before balik aku xkan main sgt dgn dia.
Kalau kklong suruh jaga, aku letak je kat baby walker pandaila dia nk jaga diri. Hahaha
So tht I can return here as painless as possible


Sbb tu aku mcm xde perasaan je nak sekolah harini
Tak sedih
Tak happy
Zero.

The same thing to the guys.
Kalau dua tahun lepas aku jwb call semua org, skrg tak. Nombor x kenal, reject.
Kalau dua tahun lepas aku senang menangis, skrg tak la. Itu zaman jahiliah.
Aku kalau jumpa you-know-who (certain org je fhm ececeeh) aku lari. Just to avoid further frustration
My friends pun kalau jumpa mamat tu, awal diorg tarik aku lari. Dah nak setahun kot. Aku masih....
Haha apa emo ni zil. Jadi yuna kang

Lelaki tak guuwwwuuunaaaaaaaaaaa

Haahahahahahhahahhaa.  Tapi betul apa.

But aku tak tahu
Am I getting stronger
Atau aku yg selalu sgt lari dari masalah
Cramp otak aku.


P/s: laptop rosak. Pakai tab je ni. Kalau ada typo, pergi mamp0s. Bye

No comments:

Post a Comment