A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Saturday, December 22, 2012

Lowngat weh lowngat.

Assalamualaikum. Entri lepas yg crash tu, biarlah crash begitu saja. Aiman suka mawar. Tu je yang korang perlu faham. Hahaha. Let bygones be bygones? Yeay. Oh harini 21/12/12. They said its the end of the world. Timeline harini lah paling annoying. "NASA said blablabla so scared :(" Ada pulak yg dok tweet "Mana kiamat weh mana mana?" Rasa nak bakar rumah si empunya tweet. Amal korang ni dah cukup ke kalau kiamat harini pun? Ingat, kun fa ya kun. Daripada korang tweet bukan bukan, you should take your time, musahabah diri, and tuntut ilmu sebanyak mungkin. Kalau maths A plus plus ilmu agama zero pun tak boleh jugak kan?

Dan. Oh. dalam tujuh hari lagi aku balik Kuching balik Hidup mcm biasa. Buku, buku, buku. belajar, belajar, belajar. Menternak ilmu. Aku kena score jugak PMR kali ni. Aku mesti. Kalau tak, tak balik KL langsung kot. Bukan, bukan tak suka Kuching. Ok la disebabkan aku tak kasitau link blog ni kat sesape since last year, aku buat pengakuan berani mati sikit. Aku masih sakit hati. Aku rasa akulah orang paling bodoh sekali dalam dunia ni. Susah nak jatuh suka ngn orang. Tapi bila dah suka........... orang tu bunuh kucing aku pun aku masih cakap dia lelaki yang comel. Macam tu la tahap aku jatuh hati kat captain thambi dulu. Aku mengaku, selagi aku tak hilangkan rasa sayang ni selagi tu aku akan sakit hati sangat. Kalau boleh nak jauh dari Kuching, tak nampak muka dia langsung. Delete dia dari semua tmpat yg aku boleh tgk dia. Fb twitter bbm semua. And. toblerone yg dia kasi lepas break haritu, smpai sekarang aku tak makan. Aku masuk dlm tupperware, letak bawah katil. Dah 5 bulan dah. Nanti balik Kuching, aku nak buang. Mampus. Tapi bukan tu je la sbb aku nak pindah KL balik kot. Aku rasa future aku lebih baik kat sini. Aku akan try dapatkan straight A, insyaAllah, kalau rezeki kali ni berpihak pada aku, mintak mintaklah aku mohon sbp dapat. Tu je aku nak, masuk asrama, score SPM, sambung belajar, jadi org yg berjaya, happykan mama happykan abah.

Elelele. Perenggan kedua aku gaya macam orang tak sabar masuk sekolah balik je. Padahal bila mama ajak shopping barang sekolah, menyorok dalam stor. Konon masih tak ready tgk barang sekolah rasa mual la pening la hahaha. Aku bukan apa. Kalau part beli barang sekolah ni sumpah aku malas. Kecuali bahagian beli beg dgn pensil box la tapi. Haaa. Dan aku tak ready lagi balik Kuching. Bayangkan perasaan kau bila dah dua bulan kau jaga anak kaklong kau yg merupakan anak buah kau yg pertama kau kena tinggalkan baby lepastu berchenta dgn buku dkt planet lain. Gucci dhlah tgh sarat mengandung. Apa perasaan kau bila kucing kau dekat KL sarat mengandung tapi tak beranak beranak sampai la kau balik Kuching? sadis weh sadis. Ni la yang aku panggil lowngat. Low Semangat!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

No comments:

Post a Comment