A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Monday, July 5, 2010

=) love it~

hai, selamat petang. thanks datang. sila la dudok. janganla malu2, buat mcm rumah sendiri heh? :)


boleh mintak tolong? belikan aiskrim ni. aku lapa. sekian terima kasih,

fine, malas sudah! eh, aku ngh hepi ni! periksa pertengahan tahun dpt no 1~ouh yeah! dpt mintak baskin robbin kat abah!!! yeah yeah yeah~haha you know what? aku ngh tengok official website baskin robbin. dan icecream pilihan adalah....

jeng jeng jeng



~Caramel Chocolate Malt~


dah tau dah? o yeah~aku akan menikmati aiskrim tu dlm mase beberapa hari lagi :p


barbalik pada cerita yg dpt no 1 tuh, sebenarnye aku x kesah sgt! asal dpt makan aiskrim yg tersedap dlm dunia udh. anyway, aku kan dpt 9A, sape x gembirakan? hehe

lagi satu sbb aku hepi harini sbb kawan2 aku layan aku ngn bek sangat harini. apa yg merosakkan kebahagiaan aku petang2 ni adalah...buku log puteri islam.Aku kene siapkan banyak bende lagi ni. pengerusi penye buku log perlu dihanta ke pejabat mane ntah..whatever~nak update blog ni pun kene taip laju2. haish kelam kabut dibuatnye.

eh, lapa lah plak.nak makan jap, pastu sambung wat buku log. sorilah entries sikit sangat~

bye



p/s: i will not update this blog
always~ UPSR.STUDY.BUSY.three keywords tht you need to understand..Have a nice day~

No comments:

Post a Comment