A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Tuesday, July 27, 2010

kasut oh kasut

assalamualaikum dan selamat petang,

alhamdulillah. 5A lagi! peewwwwwitt!
tapi harini hari yg sangat buat aku rase bersalah+bersalah=BerSALAH

kasut penye pasai. haisssssssssh!

pada satu hari dengan angin yg sepoi2 bahasaa... zil and the company: zil,liyana,amira,alia,nadia,dafinah on the way pi surau pasai nak tukar baju. aku dengan semangat bola bukak kasut aku pastu sepak kasut aku. sambil nyayi lagu waka waka dlm hati, tetiba..
aku punye kasut terbang; dari tingkat tige sampai bumbung kat bawah yg kat bilik guru tuh!
POWER gitu! tengah teringat cara messi menyepak bola kah? mungkin. huaahahah
haih liyana mmg dah jerit gila batak. mengalahkan lady gaga nampak lipas. kah kah kah lawak2. aku lak buat muka innocent macam first time dengar lagu justin bieber pastu ckp "sedap gak suare minah ni". dafinah and geng tanye2 what's happening? asal liyana jerit? hahaha. zil pun terus lari ke surau nak tuka baju. lepaz tukaq baju, zil lari2 kat koridor mencari hero. "tolong. cindarella kehilangan kasut" (euw sungguh tidak)
Panggil sethu dia wat tak kesah. anep la sekadar Bagi cadangan "kau pakai je penyapU tolak2 bende tuh" pastu blah. hisshh.
kalau adeeb x dengar aku jerit ni apatah lagi zarul. dush! penat je jerit, hihi. pastu aidil lak. dia mcm angguk2 je. tapi dia terus datang pastu buat mcm anep ckp. tk dpt. aidil pendek sangat kot. hahahahha! penyapu tu bodoh lah pulak,.. Aidil memberanikan diri memanjat bumbung tu..wah beliau berjaya! itulah hero! spiderma sebenar! jadi pelakon CSi pun boleh. gagagagaga memalukan, sebenarnye mase aku jerit2 kat tingkat tiga, budak2 kat library sume pandang! maluuuu. kan, 6amnah depan tempat aku jerit...

ye la Aidil, aku hutang NyAWa ngn kau. terima kasih lah ye..

buat rakan2ku yg telah susah disebabkan aku..
Sorry.
aku mmgkurang bijak. dan, thanks pasal masih nak kawan ngn org yg stupid dumb2 seperti ini.
thank you

jgn terbang lagi yeeeeeee

.end of entry.


No comments:

Post a Comment