A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Friday, July 2, 2010

happy happy happy birthday cikgu azerai

hai selamat petang.

ok, setelah tidur dengan nyenyak, sy pun meng-update blog sy ini~

today's story is......

harini birthday cikgu azerai~so kami yg tau last minute ni (I baru tau smalam) adalah buat
persiapan yang sangat tak seberapa berbanding dengan celebration cikgu ngn x-student beliau.
hehe Lawak juga sbb tadi,, hati I sangat hancur sbb ingat plan tak menjadi !


"birthday cikgu azerai 5 julai lah!!"-kate liyanA



punyelah hancur hati bile dengar ayat tu,, we have done everything! hmmm...then, mase MATH, cikgu mas menjadi hero! aku suro cikgu mas check bila sebena
rnya birthdate beliau~haish!! jadi terselamatlah kami kerana najihah memberi informasi yg betul iaitu bezday cikgu mmg harini.....

then pasal kek lak! haish aku dah penat lah! lagipun aku TAK masok campur pun pasal kek and duit~whatever lah korang...(actually aku serba salah) dah dah!!! ....setelah 26 minit 36 saat kemudian....mase agama! time agama kali ni ustaz x masok. beliau ade kerja. jadi kami pun duduk sampil buat keje yg diberi. kami buat diam2 tanpa ustaz..


selepas menyiapkan kerja agama kami, kami pun startlah buat kad. kad gergasi yg kami hasilkan adalah diperbuat daripada kad manila hitam, beberapa helai kertas A4 berwarna,..tu je ar. memang tak cantik! dalam die ade tandatangan sume murid~yes kreatif and inovatif

time rehat kami berasa risau+jelous=sedih sebb cikgu azerai sedang duduk di makmal bersama bekas anak2murid kesayangan beliau. ape yg aku jangka adalah...mesti diorag akan me-ruin-kan
plan kami untuk menyambut birthday cekgu....

ya~itulah yg terjadi!! aku dah start nangis da sbb aku takut.. mule2 cikgu suro tunggu kat lua, nasib baik last2 kami masok! hish ape nak jadi,,,


ya~~aku jelez giler tengok dorang. cikgu azerai sangat terharu sbb dorang. :'( Ya Allah, tolonglah kami Ya Allah..........
akhirnya mase kami sudah tibe. half of them dah pergi. jadi kami pun sempat menjalankan plan kami!

this is what we do~

  • berdiri dan bagi salam
  • WISH happy birthday
  • nyanyi lagu bezday
  • bagi giant card
  • bagi hadiah kami.


yes, bile kau baca mmg anda rase what is the plaN? omG~ actually its going on very well!

cikgu azerai nangis sbb terharu aku pun nangis gak sbb aku tak tahan. yes aku ni pelik sikit. xleh tahan nangis!
pastu kitorang doa same2 supaya batch tahun ni dpt sume 5A class kami!
yeah~ im very happy so do sir!


p/s: sy x update blog selalu sbb busy. 12 years old girl will having UPSR soon. HARAP MAKLUM. have a nice day..

1 comment:

  1. thanks dear..sy serius terharu!!anyway,sy percaya kita semua akan share berita gembira sekali lagi bile result UPSR kuar,...sy yakin anak2 sy kat 6A akan dapat 5A.aminnnnnnn

    ReplyDelete