A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, August 14, 2013

Friendzone Yang Afdal

Harini baru aku terfikir
Entah kenapa baru harini.
Sebelum ni org confess dgn aku, aku boleh je tak layan
Takyah reply txt, takyah jwb call, takyah senyum bila jumpa
Bagi aku, months later pandai pandai la diorg move on
They don't even like me for real pun
They don't even know me
Tapi harini, entahlah
It hurts me to know I am the reason he bleed inside
For years, dia yg dok jaga aku
Walaupun dia tau aku tgh angau dgn org lain tiga tahun lepas,
Dia masih ada untuk aku
Walaupun masa form one aku menghilangkan diri dkt kuching
Dia masih ada untuk aku
Walaupun masa form two aku start syg org lain, get into relationship pun,
Dia masih ada untuk aku
Dia la kot yg call aku pujuk aku time aku nangis
Sbb aku mmg syg sgt kat syafiq masa tu
Taknak ingat boleh? haha
Sekarang ni pun, he is still my big bro yg selalu tanya khabar semua, 
he is the only one yg sentiasa ckp "i miss you" yg ikhlas, dari aku sekolah rendah sampai skrg
Walaupun aku x response I miss you dia, dia masih ada

Apa motif aku post natang ni?
Oh sebab aku tgh serabut tadi
Aku rasa aku kejam
Walaupun aku tak dengar dari mulut dia
Aku tak bodoh untuk tak digest dia punya hint
Hint dia dah banyak sangat dah
Aku je buat tak reti

Serious aku bersyukur dpt kawan mcm kau
I feel that I am loved. 
Sebab aku ni taklah lawa mana
Pendek pulak tu
There are millions of people out there, yg way better than me
Aku ni dahlah tak berperasaan.
Kasar pulak tu.
Entahlah bila aku nak matured...........
Aku maybe tak tau sgt bab cintan cintun ni
Besar nanti aku fhm la.
Tipulah kalau aku takde crush
Crush mata je la. Bukan crush hati. (ewah hi acad azhari hahahahhaa)
Kalau suka sayang... errr. aku tak tipu, aku masih takde perasaan dgn sape2.
Kau bagilah aku laki hensem mana kalau aku tak syg mmg aku tak boleh syg
Bukan tak berperasaan. Lek la. I'm still fifteen kot

Kalau kau betul syg la dgn perempuan tu, you will wait until the right time
Until you are sure enough about your feelings
We are too young for this
Heart heals okay?

Aku harap aku tak kejam selama ni
Friendzone org mcm makan kuaci
I'm just zil
Apalah sangat nak lupakan budak tepi jalan ni










No comments:

Post a Comment