A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Sunday, March 24, 2013

Teenagers and filthy love

Assalamualaikum earthlings sekalian.

ehem. its holiday, people!
Sampai KL last thursday. Ponteng dua hari because I can. Jangan ikut kakak ye adik adik. Sifat mazmunah tu. Ustaz Rusdi tak suka.Its been a week, I didn't touch books at all. Ye kawan-kawan. Memang tak belajaq langsung. Syaitan mana yang hasut aku ni masyaAllah. Dahlah result exam teruk nak mampoih. Entah celah mana silap aku wuwwuwuwuwwwww okay.

Hadirin yang dihormati, (ewah)
Kaklong dah kawin. Kakshikin dah tunang. Qilah dah ada pakwe.

and I'm here, wondering how does it feels having someone that really care for me. Yes, once, I believe Syafiq really cared for me last time. I said cared. past tense ya kawan-kawan. But now I can't imagine that feeling anymore. Hahaha. Err I don't wanna talk about that here. Sebab if you really know me, you can think yourself the answer. Who I love.

To be honest, I don't care about having a boyfriend at this age, or someone to fling fling or anything. Sebab aku rasa its better to love someone from far. It costs alot of pain tapi come on la. kalau couple pun nak buat apa. Belum boleh kawin pun.  Banyak kerja pun. Ada masa ke pun. Baik simpan je perasaan tu. Express your feelings to Allah, kalau ada jodoh, kau sesat kat greenland pun, korang akan jumpa gak. Kan Allah Maha Mengetahui? :D

Sekarang ni, form one2 kat sekolah aku mcm selalu berdua duaan apa semua and I feel so scared apapa jadi ke. Aku pernah jumpa senior kissing kat tangga kot. Yes, my school may be the best school in Kuching (as in sekolah harian la tapi) but I REALLY DISLIKE those people yang buat benda tak senonoh. Korang sedar tak apa yang korang buat sebenarnya?

Well this is why I don't want to get attached to any guys anymore. dan. aku belum dapat move on pun.

So let me just keep this feelings to myself and focus on my studies. Nak makan kuih koci. Bye


No comments:

Post a Comment