A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, August 24, 2011

Ok aku kembali menulis!

setelah memblend santan dengan telur dengan seketul ayam golek, aku terus dapat balik kerajinan aku nak menjenguk blog aku. aku pun tak tau ada orang jenguk ke tak.
habuk lipas sawang semua ada. Mr. Muscle! come here bebeh come here!

sekarang aku rasa bosan nak mati. rasa nak text rebecca black je dah decide nak duduk seat depan ke belakang. kah kah kah, tapi memandangkan ianya tak berfaedah langsung untuk aku, aku update blog.

dan secara tetibe tangan aku gatal nak on chat dan mengacau Saripdol (bukan nama sebenar)

"sap dude. lokasi?"
"sap. kat asrama lagi. besok balik."
"muahahha. kesian lu. wa dah balik KL sabtu lepas dah. muahaha"
"asal? lu sakit ke?"
"tak. saje ponteng."
"kau memang ah. sekolah biase"
"atototo. bajet sekolah kau pro ah tu. kau ni mesti banyak awek kan? dah berapa kau sangkut?"
"haha! :) dah 4. sekarang tgh stay"
"stay katne?"
"bodoh ah kau. stay tu maksud die tengah couple lah"


ok merujuk kepada dialogue yg tak penting diatas, ni lah jenis lelaki yg agak tak guna. couple putus couple putus. dari dulu. menyampah.

so, meh sini aku beritau caner nak jadi bestie/guyfriend aku.

satu. kacak bergaya. ewah. ok aku tipu je. aku ni manusia yg ada perut ye.pelik ayat aku. bukan. bukan maksud aku ada perut. hati perut. so, tak kisah lah muka kau macam seburuk mane asalkan kau jujur.
dua. amanah. aku nak sorang yg boleh simpan semua rahsia aku yg perempuan tak boleh tau.
tiga. takde makwe. well. kite masih kecik. takyah nak bercouple ni. kalau anda ada makwe, caner kite hangout?
empat. pastikan kau tak suka aku. aku tak akan selesa kalau tetibe bestfriend aku jadi boyfriend aku..



jeng jeng jeng. aku dah ada dah guybff macam tu. nak tau siapa? :)
















his name is Gemuk. die comel. dan menepati semua ciri2 bestfriend aku. walaupun die tak bercakap, dia response dengan "ngiau". comel die mcm kucing perempuan kan? tapi kau jangan ah patah hati. die lelaki >.<

tak caya? takkan aku nak apload gamba bontot die kot? aku bagi kaki kang -.-

ok bye aku tak larat dah

No comments:

Post a Comment