A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Monday, May 2, 2011

adfghjkl eh aku ada blog?

Eh seminggu aku tak tulis kan? Kan? Kan? kan? kan kan kan? kan kan kan kan? eh terbanyak kan. Sebab tadi aku makan ikan. sebab mama masak ikan. Semalam pegi pancing ikan. Tapi taknak makan umpan. Ikan lah kan. Sape lagi kan. apa aku tulis ni alCheck Spellingamak tangan aku tak boleh berhenti tulis kan

Eh aku tau kau skip intro aku kat atas ni? Eh kenapa aku tau ni? Haha sebab aku pun skip intro korang! Sebenarnya harini xde cerita menarik pun. Saja nak bermesra alam. Apa orang tuatua kata, sediakan payung sebelum hujan? Haa tulah walaupun aku tak tau apa kaitan dua bende tu.

Dah dua perenggan masih takde isi. Agaknya aku perlu stop berblog ah. Apa pendapat korang?
jerit kat kotak jerit okay okay?

oh khas untuk justin bieber haha:






ni untuk korang. boleh?




ok sebelum korang sepak aku yg tak berapa ayu ni baik aku blah. Bye!


No comments:

Post a Comment