A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Thursday, August 12, 2010

pertama yg complex

sahur pertama:

disebabkan imsak pukul 5:43 pagi, aku bangun pukul 5:15. dengan mata terbukak separa, aku capai segelas air sampai berniat "sahaja aku sahur kerana allah taala" tetiba otak mencelah, sahur perlu niat heh? Oke x kisah. pastu makan smpai kenyang. pewwiit. perut besar. heheh. lepas makan xdek ah ngantuk. teehee. aku bukak disney channel tengok Selena Gomez yg cantik mantik tu..auuuu~

dosa pertama.

"arina, tgk budak tu. umur baru 13, suara dah pecah"
"ha lah. kenapa?'
"tu justin bieber tuh. umur 16 suara mcm perempuan lg!"
"yg kau first day puasa nak kutuk justin bieber neh kenapa?ade jugak tulang patah nanti!"
"eh aah. entah lah. tak boleh eh? haha"

berbuka puasa pertama:
selepas je azan dilaungkan, aku cekik makanan kat dpn aku tuh. wah. sekali masuk: pergh! rase nak tercekik bagai!!! gagaga. air-air-air. setelah makan sikit+ air, aku mandi pastu semayang. hehe
p/s: cekik makanan lembut adalah 17.34 kali lebih selamat.


erk. malas la plak nak ckp pertama yg lain. erm, pape pon. kite mesti menjadi yg pertama dlm kelas! teehe. menggedik kat sini plak. eh, sukati hamba lah. tuan hamba nak kesah apa hal?

ouh. selamat mencekik makanan berbuka nanti,





makanlah sy...

.end of entry.



No comments:

Post a Comment