A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Wednesday, August 4, 2010

Aiseh. bengang betol aku.

slamat petang kepada BFFL sy iaitu liyana gaga dan dafinah gomez. ouh, kalau adlina antebellum pun dtg, salam satu malaysia !

ya? teruja nak baca?
(perasan habis)

okeh! nak mengumpat jap boleh?tapi, siapa yg makan cili, dia yg terasa PEDAS

mari kita namakan dia saripdol. eh. nama tu x mesra telinga la plak. tengku syeikh nizzam syuib.
tak mewah sangat ke nama tu? err... joni? eh. tu mcm name hedgehog kak huda je. hmm..disebabkan takde nama yg sesuai,, kite panggil dia kambing saje.

perenggan isi pertama mmg takde bende menarik. definisi je kan? ouh ni pasal kambing perasan. mase isi kedua tu baru lah ada isi tersurat ngn tersirat. huh? nampak x hasil org yg jarang buat kedai kopi kat belakang kelas. sbb tu cikgu sayang akuu! *muntah* aku sendiri rase nak muntah ckp macam ni memandangkan cikgu aku sume laki. gagaga

ok terus ke isi pertama. mase darjah 5, kambing suke aku. wah. ayat prasan habes! Eh. mmg pun. kambing tu mmg playoy tak patut. memandangkan dia playboy bawah umur, kita labelkan dia camtuh. gagaga.but. halo? aku x suka dia dan aku tak pernah suke dia dan aku xkan pernah suke dia. dush! aku benci kau, kambing! lepas sebulan boring sbb aku x penah layan dia, dia pegi lak couple ngn org len. alhamdulillah! aku bebas daripada mesej kau yg bodoh2 tuh. mati kau la kan? gagaga aku tak kesah pun, "kambing"!

then, setelah berkurun lamenye. tetiba satu toksik terkeluar dari mulut rauf. gagaga. kau nak tahu dia ckp ape? "aku nak belanja kau aiskrim" <---haram dia nak ckp camtu. lgpun tu bukan toksik. tu emas okeyh! gagaga. back to the storeh, dia ckp camni "betul ke kau x-gf D_____?"

astaghfirullahalazim. x penah aku terfikir ayat tu boleh wujud kat bumi ni, oi, haloo? MESTI LAH X DOE! gagaga lawak gila batak. dia (kaming) sememangnye kambing! ish! sukahati kau je nak melabelkan aku camtuh kan? kau ingat aku ni ape? huh? aku x suke kau pon, kau nak ckp aku x kau? kau fhm tak kambing, aku benci kau! kau fikirlah! kalau dari dulu aku benci kau, macam mane aku nak suke kau, macam mane nak couple ngn kau, sengal! aiseh. geram tol aku!

kambing prasan habes! disebabkan aku x puashati ngn pernyataan yg kambing bagitau kat rauf, aku pun pegi marah kambing. dia x mengaku! aiseh. pantang betul aku org tanak mengaku kesalahn sendri. berani buat berani tanggung ah! <---ayat liyana gaga. kau siap kambing , kau siap.

kau siap!

moral of the story: syok kat org bukan mutant alien adalah 12 kali lebih selamat/aman.


.end of entry.




No comments:

Post a Comment