A cindarella story. Just in my version. Problem? :P

Pages

Tuesday, October 12, 2010

Aku yg sangat bersemangat waja walaupun tidak memiliki kereta Waja.

Salam Satu India Malaysia! yeah. sudah sekian tujuh belas abad aku cuti daripada mewriting kat belog ini.
sorry kat David Beckam kerana sudah 6.3 abad anda tunggu entry baru dari sy. yelah, takkan tak tau sy busy petang2? sy busy ngn bussiness buat taik mata. ^___^

pfft.opss. masih bertanya apa pfft? oke, cuba buat camni : peeeeefftt. macam tulah bunyi dia kot. maksud masih menjadi misterikampung durian kerana ekspedisi pencarian di kamus dewan tidak menyayurkan apa2 hasil. (boring with the word "membuahkan")

doh. tadi aku menjadi heroin untuk kelas. (muka tak poyo heh)
aku melerek bola bodoh. erk. maksud aku bola tu bodoh. tanak ikot arah yg betul. gear rosak.
naseb bek aku yg sepantas siput ni AGAK laju. kalau tidak, takdek chan dpt number tiga.

tengok? Aku ni bersemangat waja tak? tu lah, korang je yg pura pura x tau. hesh. jangan ler segan-segan you nak puji I. I dah terbiasa dipuji Jesse McCartney.

wahh. aku excited sangat nak tulis hobi aku sekarang. excited sangat. sampai keropok kat tangan aku ni sume dah selamat mendarat kat perut aku yg slim ni.

MY h0bbies: Justin Bieber-ing, berangan, tidur, makan, tengok tevelision, duduk depan peti ais, menyorok belakang pintu, Facebooking, Blogging.

ha-ha-ha. tetiba tak bersemangat balik. tapi yg bestnya skarang, amira syu pun dah active bersama belog nya yg ada love-love tu. tu yg kene update kalau tak.....

jeng jeng jeng

kalau tak habis lah nanti keropok dia. kalau zil update, keropok zil habis. tu takpe.
well. i menulising blog mesti makan keropok. kuaci ke, baru afdhal.

sudahlah. sebagai penutup karangan fakta ini, aku taruk ini pantun.

Berakit-rakit ke hulu,
Berenang-renang ke tepian,
Berperasan-rasan dahulu,
Justin Bieber-an kemudian.

.end of the sengetest entry.

No comments:

Post a Comment